top of page

Blogbericht

K3 - Moederdag

  • 13 mei
  • 1 minuten om te lezen

Onze mama’s, wat zouden we zijn zonder hen. Tijd om eens een leuke voormiddag met hen door te maken. We speelden met de parachute, mochten selfies maken met de Ipads, we mochten handtassen gooien, we leerden de was ophangen in een stukje beweegparcours, we zagen wie het hoogst kon springen én we speelden Chinese voetbal en ‘hakje leggen, niemand zeggen’. Onze kleuters genoten zeker en vast van de aanwezigheid van de mama’s. En aan de lachsalvo’s van de mama’s te horen, durven we met 100 procent zekerheid zeggen dat ook zij ervan genoten hebben!! Nog eens dankjewel aan al wie erbij kon zijn!!


 
 
 

Opmerkingen


Recente berichten

bottom of page