top of page

Blogbericht

Naar de bib

  • 13 mei
  • 1 minuten om te lezen

Het was de beurt aan groep 2 van de zeesterrenklas. Ook zij mochten met mama’s en oma’s en opa’s naar de bib. Ze gingen op zoek naar een leuk boek, zochten een gezellig plekje en luisterden naar het verhaal dat hen werd voorgelezen. Hoe gezellig kan het zijn!


 
 
 

Opmerkingen


Recente berichten

bottom of page