Ontbijt met een verhaal
- 13 mei
- 1 minuten om te lezen
De ouders en grootouders van onze kleinste kleuters mochten genieten van een lekker en gezellig ontbijt. Zij konden alvast een leuk babbeltje slaan en vertoeven in elkaars gezelschap. Daarna waren ze allemaal welkom om samen met de kapoenen te luisteren naar een mooi en leuk verhaal. K1 mocht genieten van ‘De boehoebaby’ en K0 kreeg het verhaal van ‘Fien en Milo in de lente’. Het was heel gezellig! Dankjewel aan iedereen die erbij kon zijn!


































Opmerkingen